Studio Ork Design

When dreams become reality

Studio Ork Design

When dreams become reality

About me

קצת עלי

שמי אור קצב, אני המייסד והבעלים של סטודיו "ork design&arch", סטודיו בוטיק לאדריכלות ועיצוב פנים. סיימתי את לימודי לעיצוב פנים ואדריכלות בהצטיינות. אני בעל חזון עיצובי ומשיכה לעולם האמנות. 

אני מאמין כי עיצוב ביתכם חייב להיות לא פחות ממושלם, עיצוב מעבר לקווי הדמיון ובשילוב פונקציונליות היוצרת בית הרמוני, מעוצב ונעים. ביתכם משקף את נשמתכם ואני יודע כיצד לאחד את שניהם.

THE STUDIO

The studio

על הסטודיו

אנו בסטודיו מתמחים בעיצוב ותכנון בתים בסגנון יוקרתי ללקוחות המעוניינים שביתם יהיה המילה האחרונה ומעבר לכך למקום ביתי נעים ונוח. 

אנו יודעים ליצור לכם את החללים היצירתיים והחדשניים ביותר בחשיבה מחוץ לקופסה, תוך דיוק ומקצועיות מקסימלית.

הסטודיו מתמחה בשלל סגנונות עיצוב: "מודרני", "נורדי", "כפרי", "קלאסי", "מינימליסטי" ואף שילוב של כולם יחד בהתאם לרצונם של הלקוחות. אנו מתמחים בתכנון "חללים חכמים" שמתאימים לכל נפש בבית. תהליך תכנון הפרויקטים עם לקוחותינו הוא דיאלוג שקוף ופתוח. תודעת השירות שלנו היא מהגבוהות שיש ומהווה עמוד תווך בשירות לצד מקצועיות גבוהה. אנו אוזן קשבת לכלל הצרכים של אנשי הבית ובשילוב מקצועיות אנו יודעים שנצליח לתכנן גם לכם את בית החלומות שיעמוד במבחן התקציב והזמן. 

Ork Design

Our Services

מה אנחנו מציעים?

עיצוב פנים ושדרוג דירות קבלן חדשות

עם רכישת הנכס ולפני תחילת העבודה ניתן לבצע שינוי דיירים במסגרת החוזה מול הקבלן. ביצוע שינוים אלו דורשים תכנון רב וליווי אישי על מנת למקסם את הפוטנציאל החבוי בנכס. בסטודיו נסייע בקבלת החלטות תכנוניות ובבחירת חומרי גמר מתאימים שישקפו את סגנון העיצוב שנבחר לבית ויחד עם כלל הריהוט ליצור שפה עיצובית מגובשת שתשקף את אופי אישיותכם.

עיצוב ותכנון פנים לדירות מיושנות

בהגעתכם להחלטה שהגיע הזמן "לרענן" את הבית ולהפוך אותו למעודכן זה הזמן לפנות לליווי מקצועי שיציג בפניכם את כלל האפשרויות העומדות לרשותכם, אפשרויות שטרם חשבתם עליהם. שיפוץ הבית הוא תהליך מאתגר, ויכול להפוך מחוויה חיובית ומהנה לחוויה מלחיצה. אנו בסטודיו יודעים להתמודד ולתקשר מול כלל בעלי המקצוע ו"לנגן" על הקונצרט שנקרא שיפוץ.

תכנון אדריכלי לבתים ובניה מאפס במגוון סגנונות

מזל טוב! רכשתם שטח ועכשיו הגיע הזמן לתכנן על חלקת האדמה שלכם את בית החלומות. תכנון מאפס מצריך חשיבה, מחשבה, תכנון רב ועבודות מול הרשויות המקומיות וזאת על מנת למקסם את רצונכם, אישיותכם ואת סגנון העיצוב אליו אתם מתחברים. תכנון זה מצריך הבנה מקצועית ודקדוק בפרטים הקטנים. אנו בסטודיו נבצע תכנון אדריכלי אידיאלי, נכון ונוח תוך כדי קבלת החלטות נכונות בזמן התכנון והבנייה. 

סטיילינג לבית

דירה מעוצבת ככל שתהיה לעולם לא תרגיש הומוגנית ללא ריהוט ופריטים משלימים מתאימים. עיצוב וסטיילינג מדויקים זה לא עניין של מה בכך. יש "להלביש" את הבית במחשבה רבה כדי להשלים את סגנון העיצוב במיוחד בשבילכם. בליווינו נוביל אתכם למקומות הנכונים והטובים ביותר עבורכם כך שתוכלו להיות רגועים שביתכם יהיה מעוצב ונעים ברמה הגבוה ביותר, תוך חסכון כספי ושקט נפשי.

שירותי ייעוץ לעיצוב ואדריכלות

הגעתם לשלב שבו אתם מתכננים את ביתכם באופן עצמאי, אך עולות שאלות רבות ומשמעותיות שעליהן אין לכם תשובות. לשם כך אנו בסטודיו ניתן ייעוץ אדריכלי ומקצועי על מנת שבפגישה או שתיים תוכלו להוציא את המירב מביתכם בפן הטכני והעיצובי.

תכנון מטבחים

מטבח הוא בין החללים המרכזיים ביותר בבית ועליו אין להתפשר. מטבח לא פונקציונלי לא יענה לדרישות והציפיות האישיות שלכם, דבר שיכול להפוך את חווית הבישול בבית ללא נעימה. בסטודיו נדע לתת לכם את הכלים המתאימים ביותר לתכנון נכון של המטבח ויחד עם זאת ניצור מטבח מעוצב ומרשים. במסגרת תכנון המטבח אנו נתנהל מול בעלי המקצוע השונים ללא פשרות עד לקבלת המטבח המושלם.

עיצוב חללים מסחריים ומשרדים

בית העסק הוא "כרטיס הביקור שלכם". עיצוב עסק הוא עניין מורכב המשלב חשיבה עיצובית ותכנונית רבה ועם זאת עמידה בתקנים מחמירים.

בסטודיו ניתן לכם את המענה המתאים וביחד עם זאת פיתוח קונספט עיצובי שלא מתפשר על הפרטים הקטנים, עד לקבלת חלל מרשים, מעוצב והפונקציונלי ביותר.

befor-3.3 after3.3
befor-3 after5
befor-5 befor-4
befor252 (1) befor- (2)
befor252 (1) befor- (2)
after1 (1) befor-1 (1)
befor266 (1) after266 (1)
befor-8 befor-9
befor-2 befor-3
befor-1 befor252
befor-6 befor-7
after11 befor11
after16 (1) befor16 (1)
after12 befor12
after14 befor14
after-1 befor16
after16 befor15
vila2 (1) vila2 (2)
vila2 (1) vila2 (2)
vila2 (4) vila2 (3)
7.3 7.2
6-1 6-2

why us

למה אנחנו?

01

שירות ללא פשרות

אנו יודעים כי עיצוב ותכנון הבית הוא דבר מורכב ומאתגר. אנו בסטודיו יודעים לתת שירות איכותי ואדיב. שביעות רצונכם היא האחריות שלנו!

אנו יודעים לתת פתרונות טובים ואיכותיים לכלל לקוחותינו תוך מתן חיוך על מנת שתתקבל התוצאה הטובה ביותר.

02

טכנולוגיה וחדשנות

אנו בסטודיו עובדים בכלים החדישים ביותר ובתוכנות ההדמיה המתקדמות ביותר. אנו מספקים הדמיות ברמה גבוהה לפרטי פרטים מרמת הטקסטורה והחומרים ועד העיצוב הכללי של הבית. בעזרת כלים אלו ניתן לעבוד על הקונספט העיצובי לפני שהוא קורם עור וגידים, ובכך אנו מקטינים את מרווח הטעיות. מטרתנו להציג לכם את עיצוב חלומכם טרם הביצוע.

03

חיסכון כספי

אנו בסטודיו מקושרים במגוון חברות המובילות בשוק ואנו נעשה הכל על מנת לחסוך לכם כסף רב על ידי משא ומתן עם הגורמים הרלוונטיים בעת עיצוב ביתכם ולהפיק את המיטב מתקציבכם לפרויקט.

04

''עיצוב פנים פרו'' - Professional

עיצוב מודרני הטוב והמוכר אך עם "קריצה" לעתיד. שימוש בקווים נקיים ומדויקים התומכים בפונקציות החלל. אנו במשרד מחזקים את הפן העיצובי בנגיעות החדשניות ביותר והמעודכנות לתקופתנו תוך חשיבה עליכם כלקוחות שביתכם ישקף את אישיותכם.

שימוש בחומרי גמר "החמים" והחדשים ביותר שיש לתעשייה להציע, בחשיבה שונה ולא שגרתית מעבר לקויי האופק.

Articles

כתבות עלינו

כתבות שערכו עלינו ברשת 13 מוזמנים לעיין.

When dreams become reality

Testimonials

לקוחות מספרים

Contact Us

צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהפוך את החלומות למציאות